понеділок, 10 жовтня 2022 р.


Міжпредметна творча лабораторія

Тема «Формування ключових компетентностей учнів на уроках географії, біології, фізики, хімії».

Під час засідання Пташинська Н.В., Горбачова О.Ю. презентували та обговорювали розроблені кейси для формування дослідницької компетентності учнів.




Кифоренко Н.М. ознайомила вчителів з методом гейміфікації, особливостями сучасного навчання та його перевагами. Провела географічну вікторину для вчителів: «Чи знаєш ти географію України? Цікаві факти про Україну» та запропонувала ідеї до використання напрямків гейміфікації на уроках при викладанні предметів природничого циклу.

На засідання заслухали звіти молодих вчителів «Мої педагогічні здобутки», виступи яких торкалися інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання предметів природничо циклу: використання квест-технологій , веб-квесту як засобу методу проектів, застосування SWOT- аналізу.

 



І засідання вчителів  педагогічної майстерні вчителів природничої галузі Первомайського ліцею « Ерудит»
.

Під час засідання учасники обговорили та затвердили план роботи на 2022 – 2023 н. р., опрацювали методичні рекомендації щодо організації навчально - виховного процесу  з предметів природничої галузі у 2022 -2023 н.р., щодо оформлення в класному журналі результатів навчальних досягнень учнів.                                                                                               Учасники засідання активно ділилися досвідом щодо організації  освітнього процесу під час дистанційного навчання. Кифоренко Н.М.  провела практичне заняття «STEM. Яка вона, освіта нового покоління?», на якому ознайомила вчителів з акронімом STEM, особливостями сучасного навчання та перевагами. Навела приклади реалізації, та запропонувала ідеї до використання STEM напрямків на уроках при викладанні предметів природничого циклу.               Максименко М.С. провела майстер-клас з «Пожвавлення презнтацій з сучасними сервісами: Sway, PowToon, VideoScribe, Google-презентації», де ознайомила вчителів з популярними сервісами для створення розумних презентацій та відеороликів. Навела приклади реалізації та особливості кожної з програм. Обґрунтувала переваги використання «живих» презентацій, та  їх можливості на уроках природничо циклу та позашкільній діяльності. 















Дитина – це зелений паросток, з якого починається могутнє дерево

людської думки, діяльності, вчинків, пристрастей, поривань, зіткнень.

 

В. Сухомлинський