Проєкт "Дослідження місцевих екосистем"
Вивчення структурно - функціональної різноманітності клітин
На уроках
біології (вчитель Кліментьєв Ростислав
Володимирович) учні 9 класів досліджували
будову клітин бактерій, рослин,
грибів і тварин, вчилися розпізнавати прокаріотичні та еукаріотичні клітини,
розвивавали практичні вміння самостійно досліджувати клітини і їхню будову , виявляти характерні риси
прокаріот і еукаріот, робити порівняння. Відповідна діяльність відбувалася в
рамках лабораторної роботи, за результатами якої учні створили моделі клітин та
навчилися застосовувати не тільки теоретичні знання, а й практичні вміння.
Наука онлайн
Проведення віртуальних лабораторних робіт на самих різних етапах вивчення фізики надзвичайно видовищне, інформативне; жоден з етапів заняття не виключає можливості ефективного застосування подібного програмного продукту.
Такі лабораторні роботи забезпечують виконання лабораторних робіт відповідно до навчальних програм з фізики в умовах очного, дистанційного, та змішаного навчання.
Пропонуються різні варіанти проведення досліджень:
- за симуляціями віртуальних лабораторій PhET, OpenStax, Walter Fendt, які забезпечують безпосередню участь в експерименті.
Віртуальні лабораторні роботи забезпечують інтерактивне моделювання, яке набуває все більшого значення як засіб для вивчення і розуміння складних процесів та створюють ілюзію роботи на реальному обладнанні. За поданими інструкціями до лабораторних робіт учень може при будь-якій формі навчання долучитися до фізичного експерименту, отримати оцінку за виконану роботу із врахуванням якості проробленої роботи, аналізу отриманих результатів, сформульованого висновку та виконання контрольних запитань.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 4
Тема. Дослідження заломлення світла
Мета: визначити показник заломлення води та скла відносно повітря.
Обладнання: інтерактивна симуляція PhET (транспортир, джерело світла, прозоре середовище).
Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів
Вирощування кристалів
В кожної людини є прикраси. Переважно кожна прикраса складається з кристалів того чи іншого металу.
Вивчаючи тему "Розчини" на уроках хімії під чітким керівництвом вчителя Сібової Ю. П. на своєму власному досліді учні показали, як можна в домашніх умовах створити це диво. Вирощування кристалів в домашніх умовах – дуже захоплююче заняття. Крім цього, експерименти з вирощуванням кристалів прості, доступні, недорогі і відносно безпечні, завдяки чому зайнятися цією цікавою справою може кожен. Під час вирощування кристалів, ви не тільки з головою поринете в цікавий процес створення красивих речей, але і зможете відточити свої навички лабораторної роботи, поводження з речовинами.