Методичний кейс

Проєкт "Дослідження місцевих екосистем"

Протягом січня та лютого місяця учні 11-х класів  (вчитель Кліментьєв Ростислав Володимирович) Первомайського ліцею "Ерудит досліджували на уроках біології та екології  місцеві екосистеми. Метою цієї  діяльності  було дослідження особливостей рідного краю; формування нового способу мислення особистості, яка володіє проектною та дослідницькою технологією на рівні компетентності; розвиток пізнавальних та творчих навичок учнів, умінь самостійно шукати інформацію. Результати досліджень учні продемонстрували у вигляді презентацій, буклетів, постерів, відео. Завдяки такій діяльності  учні розширили розуміння щодо  єдності всього живого на планеті та необхідності бережливого ставлення до довкілля, рослин і тварин, які живуть навколо нас.






Вивчення структурно - функціональної різноманітності клітин

На уроках біології  (вчитель Кліментьєв Ростислав Володимирович)          учні 9 класів досліджували  будову клітин бактерій,  рослин, грибів і тварин, вчилися розпізнавати прокаріотичні та еукаріотичні клітини, розвивавали практичні вміння самостійно досліджувати клітини і  їхню будову , виявляти характерні риси прокаріот і еукаріот, робити порівняння. Відповідна діяльність відбувалася в рамках лабораторної роботи, за результатами якої учні створили моделі клітин та навчилися застосовувати не тільки теоретичні знання,  а й практичні вміння.





 Наука онлайн 

Проведення віртуальних лабораторних робіт на самих різних етапах вивчення фізики надзвичайно видовищне, інформативне; жоден з етапів заняття не виключає можливості ефективного застосування подібного програмного продукту.

Такі лабораторні роботи забезпечують виконання лабораторних робіт відповідно до навчальних програм з фізики в умовах очного, дистанційного,  та змішаного навчання. 

Пропонуються різні варіанти проведення досліджень:

- за симуляціями віртуальних лабораторій PhET, OpenStax, Walter Fendt, які забезпечують безпосередню участь в експерименті.

Віртуальні лабораторні роботи забезпечують інтерактивне моделювання, яке набуває все більшого значення як засіб для вивчення і розуміння складних процесів та створюють ілюзію роботи на реальному обладнанні. За поданими інструкціями до лабораторних робіт учень може при будь-якій формі навчання долучитися до фізичного експерименту, отримати оцінку за виконану роботу із врахуванням якості проробленої роботи, аналізу отриманих результатів, сформульованого висновку та виконання контрольних запитань.

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 4

Тема. Дослідження заломлення світла

Мета: визначити показник заломлення води та скла відносно повітря.

Обладнання: інтерактивна симуляція PhET (транспортир, джерело світла, прозоре середовище).





 

Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів



Вирощування кристалів

В кожної людини є прикраси. Переважно кожна прикраса складається з кристалів того чи іншого металу.

Вивчаючи тему "Розчини" на уроках хімії під чітким керівництвом вчителя Сібової Ю. П. на своєму власному досліді учні показали, як можна в домашніх умовах створити це диво. Вирощування кристалів в домашніх умовах – дуже захоплююче заняття. Крім цього, експерименти з вирощуванням кристалів прості, доступні, недорогі і відносно безпечні, завдяки чому зайнятися цією цікавою справою може кожен. Під час вирощування кристалів, ви не тільки з головою поринете в цікавий процес створення красивих речей, але і зможете відточити свої навички лабораторної роботи, поводження з речовинами.



Вирощування кристалу мідного купоросу